Η Ουσιαστική-δημιουργική δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση προϋποθέτει την ίδρυση σχολείων και πανεπιστημιακών τμημάτων που θα λειτουργούν υπέρ του κοινωνικού συνόλου.
Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός-Γεωπολιτικός αναλυτής και αρχισυντάκτης του εβδομαδιαίου ηλεκτρονικού περιοδικού Mytilenepress. Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197). Συντακτική ομάδα του Mytilenepress. Οfficial website The Times of Voulgaroktonos.
ΔΙΝΩ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ. ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΧΗ. ΕΤΙΚΕΤΕΣ : ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΥΓΕΙΑ-ΤΕΥΧΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ MYTILENEPRESS ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Οι μεταρρυθμίσεις και η προσαρμογή των δεδομένων στις ανάγκες του Ελληνικού έθνους επιβάλλουν την δημιουργία πανεπιστημιακής σχολής για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η κατάρτιση και η στελέχωση των πανεπιστημίων πρέπει να γίνεται με γνώμονα το κοινό όφελος.
Με την ίδρυση πανεπιστημιακής σχολής μηχανοκίνητου αθλητισμού, δημιουργούνται συνθήκες διασφάλισης της ποιότητας και του επιπέδου των Ελληνικών πανεπιστημίων και παράλληλα θα μειωθούν ουσιαστικά βάθος χρόνου τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα. Τα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία ατυχήματα έχουν εξελιχθεί σε μέγιστη εθνική μάστιγα. Ταυτόχρονα με την δημιουργία πανεπιστημιακής σχολής μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα ενδυναμωθούν οι σχέσεις εμπιστοσύνης και προσφοράς των πανεπιστημίων προς τους πολίτες. Κάθε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα πρέπει να εξασφαλίζει την ανώτατη κατάρτιση, την δημιουργικότητα, την εξέλιξη, την ποιότητα και να αποτελεί πυλώνα του έθνους και της κοινωνίας.
Στην Ελλάδα τα σοβαρά-θανατηφόρα ατυχήματα έχουν εξελιχθεί σε ανώτατο κλάδου του υβριδικού πολέμου. Η έλλειψη παιδείας και πολιτισμού αποτελούν καθαριστικούς παράγοντες για αυτή την τραγική κατάσταση. Η υβριδική απειλή σε πολλαπλές μορφές και οι προκλήσεις μιας σύγχρονης κοινωνίας απαιτούν μεγαλύτερη ευελιξία-ευρηματικότητα και ουσιαστικές κινήσεις.
Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα επιβάλλεται να εξειδικεύονται, να συμβάλλουν στην βελτίωση της διδασκαλίας, να προάγουν το ήθος, να δίνουν κίνητρα για εξέλιξη και αριστεία. Δεν επιτρέπετε να μην εξελίσσονται και να μην προσφέρουν την μέγιστη δυνατή κατάρτιση. Καθώς η θλιβερή κατάσταση με τα θανατηφόρα τροχαία θα συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η πανεπιστημιακή στρατηγική είναι επιτακτική ανάγκη να επαναπροσδιοριστεί.
Η Ελληνική εκπαίδευση ως θεσμός έχει απωλέσει οριστικά τα αξιώματα της κλασικής Ελληνικής παιδείας. Όλοι οι κλάδοι και οι κοινωνικές τάξεις υποκύπτουν σταδιακά στον Διονυσιακό πολιτισμό. Κατά γενική ομολογία η εθνική ανεξαρτησία και η δυνατότητα επιλογών των Ελλήνων για ανεξάρτητη παιδαγωγική-πολιτική μειώθηκε δραματικά και κινδυνεύει να απαγορευτεί. Η Ελληνική πολιτεία έχει ιερό χρέος να αναπτύξει την εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Είναι απαραίτητες οι μεταρρυθμίσεις στην δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση σχετικά με τις πραγματικές ανάγκες των Ελλήνων.
Ενδεικτικό της καταστάσεως που επικρατεί στην Ελληνική επικράτεια είναι ότι εν ενεργεία καθηγητές και των δύο βαθμίδων πιστεύουν ακράδαντα ότι το εκπαιδευτικό σύστηµα διέπεται από ασφυκτικό κομματικό-πολιτικό έλεγχο, συγκεντρωτισµό, εσωστρέφεια, έλλειψη διαφάνειας, δημιουργικότητας και χαµηλό βαθµό κοινωνικής λογοδοσίας. Συνεπώς τίθεται το ερώτημα τι θα απαντήσουν στους Έλληνες πολίτες εάν δεν ιδρύσουν γυμνάσια-λύκεια και πανεπιστημιακές σχολές μηχανοκίνητου αθλητισμού ; Τι θα ισχυριστούν για τους άτυχους ανθρώπους που θα συνεχίσουν να χάνονται στα τροχαία ατυχήματα ; Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσω ότι οι αρχαίοι Σοφοί δίδασκαν το ισχύς δια της γνώσεως. Η γνώση είναι δύναμη σε συλλογικό και σε ατομικό επίπεδο. Η σωστή παιδεία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την εξέλιξη και την δυναμική ενός έθνος και των πολιτών που το αποτελούν. Δυστυχώς η εκπαίδευση στην Ελλάδα δεν είναι σε υψηλό επίπεδο σε σύγκριση με άλλα κράτη.
Η µεταρρύθµιση της παιδείας πρέπει να είναι και στοχευµένη και μεταξύ άλλων επιβάλλεται η δημιουργία σχολείων και πανεπιστημιακών σχολών μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είναι απαραίτητη η ιεράρχηση και η διαμόρφωση των πραγματικών προτεραιοτήτων-αναγκών στην εκπαίδευση με βάση την αλόγιστη απώλεια των ανθρώπινου δυναμικού στους Ελληνικούς δρόμους. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο δεν προσφέρει κατάρτιση, εξέλιξη και προστασία δεν έχει καμία απολύτως αξία. Η θεσμική προστασία είναι υπέρτατη προτεραιότητα ενός κράτους που προσφέρει πραγματική παιδεία.
Η γνώση αποτελεί κοινωνικό-εθνικό κεκτημένο. Επίσης είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή προσαρµογή της Ελλάδας απέναντι στις διεθνείς προκλήσεις, ειδικά αυτή την εποχή που βρισκόμαστε στην κορύφωση του υβριδικού πολέμου. Με βάση τα νέα δεδομένα πρέπει να αξιοποιηθεί η σωστή παιδεία στο έπακρο. Αποδεδειγμένα η θεσμική παιδεία αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο των κρατών-εθνών για να είναι ισχυρά-βιώσιμα και να ευημερούν.
Οι σηµερινές δοµές λειτουργίας στην εκπαίδευση δεν προσφέρουν τα εχέγγυα για την πολιτική-στρατιωτική, οικονομική, αθλητική, κοινωνική, πνευματική εξέλιξη των Ελλήνων. Οι πολιτικές-κομματικές επεμβάσεις καταστρέφουν την Ελληνική παιδεία. Σε σύγκριση με τα εκπαιδευτικά συστήματα των ξένων κρατών υπάρχει ουσιαστικό μειονέκτημα. Οι επιστημονικές-διεθνείς διακρίσεις προέρχονται από μια μειοψηφία η οποία επιβεβαιώνει το κανόνα και το χαμηλό επίπεδο.
Όπως έχουν διαμορφωθεί οι καταστάσεις στην Ελλάδα σχετικά με τα θανατηφόρα τροχαία είναι απαραίτητη η δημιουργία Σχολείων Μηχανοκίνητου αθλητισμού-πανεπιστημιακών σχολών. Μετά τα μουσικά-καλλιτεχνικά και τα αθλητικά σχολεία ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την δημιουργία Σχολείων και πανεπιστημίων για τα μηχανοκίνητα αγωνίσματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα διοργανώνεται το Rally Αcropilis το οποίοι δεν αξιοποιείται στα πλαίσια αποφυγής των τροχαίων ατυχημάτων. Το wrc μαζί με το Rally dacar είναι οι κορυφαίοι αγώνες αυτοκινήτου στον κόσμο. Είναι θλιβερό να διοργανώνει ένα κράτος αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος και στο εσωτερικό να επικρατούν τριτοκοσμικές και άθλιες συνθήκες.
Στα Σχολεία Μηχανοκίνητης αγωγής και στις πανεπιστημιακές σχολές, θα πρέπει να δίνονται οι ευκαιρίες ανάπτυξης της προσωπικότητας κάθε μαθητή με την συμμετοχή του στην Αριστόκλεια παιδεία σε συνδυασμό με το Φινλανδικό σύστημα εκπαίδευσης, την οδηγική αγωγή και την πρακτική προετοιμασία για αγωνιστική οδήγηση στην μοτοσυκλέτα-αυτοκίνητο αλλά και την ασφαλή οδήγηση στους Ελληνικούς δρόμους. Οι μηχανές και τα αυτοκίνητα θα είναι μικρού κυβισμού για παιδιά. Με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργηθεί ένα ποιοτικό περιβάλλον, στο οποίο οι μαθητές περνούν πολλές ώρες, με συμμαθητές που έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
Τα Σχολεία μηχανοκίνητης εκπαίδευσης θα πρέπει να αναπτύσσουν την προσωπικότητα, το ήθος, την δημιουργικότητα, το ταλέντο και την ευαισθησία των μαθητών, ειδικότερα σε θέματα κοινωνικά και πολιτισμού. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ως Άγγελος-Ευάγγελος Γιαννόπουλος είμαι ο μοναδικός σε όλη την επικράτεια που καταβάλει προσπάθειες για να πραγματοποιηθεί η πρώτη οργανωμένη προσπάθεια συστηματοποίησης της διδασκαλίας των μηχανοκίνητων σπορ στην Ελλάδα.
Τα νέα σχολεία και οι πανεπιστημιακές σχολές είναι απαραίτητο να υποστηρίζουν την συνέχιση του Ελληνικού πολιτισμού και την εξειδικευμένη μηχανοκίνητη εκπαίδευση. Τα νέα σχολεία θα απευθύνονται σε όλους τους μαθητές και όχι μόνο σε όσους επιθυμούν να γίνουν οδηγοί. Στα μηχανοκίνητα σχολεία θα γίνονται ακριβώς τα ίδια μαθήματα γενικής παιδείας με τα υπόλοιπα σχολεία, συν τα μαθήματα για τον μηχανοκίνητο κλάδο.
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΣΠΟΡ. Η ΣΩΣΤΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.
Όπως αναφέρω σε κάθε σχετική εργασία μου από το 2010, οι επιτυχίες των μεγάλων οδηγών-αθλητών στο wrc και στην F1 σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν έγιναν ποτέ εις βάρος της σωματικής ακεραιότητας, των συνανθρώπων τους. Μια αγωνιστική-αθλητική, μια πολιτική, κοινωνική, επιστημονική επιτυχία, για να έχει ηθική αξία, δεν πρέπει ποτέ να επιτυγχάνεται, εις βάρος της ευημερίας, της αξιοπρέπειας, της ελευθερίας και της υγείας των άλλων ανθρώπων. Οι μεγάλοι αθλητές-οδηγοί, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές (wrc και f1), δεν συμμετείχαν ποτέ σε αυτοσχέδιους αγώνες, και δεν μετέτρεψαν ποτέ τις εθνικές οδούς και άλλους δρόμους, σε πίστες φόρμουλα ένα και σε ειδικές διαδρομές wrc. Αυτή η παρατήρηση μου θα πρέπει να αποτελεί στο βασικό δόγμα των σχολείων μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από την δεκαετία 2000-2010 μέσα από την δική μου ραδιοφωνική εκπομπή δίνω αγώνες για να ιδρυθούν σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού και να αποκτήσουν οι αγωνιζόμενοι στην μοτοσυκλέτα προπονητές. Διότι δεν υπάρχουν προπονητές και σχολεία μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα είναι απαραίτητο να αξιοποιήσουμε την Ευρωλίγκα και την καλαθοσφαίριση μέχρι την δημιουργία αθλητικών σχολείων για τα μηχανοκίνητα σπορ. Εκτιμώ ότι όσοι έχουν κάνει υψηλό αθλητισμό είναι σε θέση να αντιληφθούν την πρόταση μου.
Η ανθρώπινη ζωή είναι ανεκτίμητη και αναντικατάστατη. Ειδήμων καθηγητής αναφέρει σχετικά με τις επιπτώσεις που έχουν οι απώλειες αγαπημένων μας προσώπων :
"O πόνος που προκαλείται από τον χαμό αγαπημένων προσώπων είναι συνήθως αβάσταχτος και πολλές φορές αποτυπώνει τις συνέπειές του στην υγεία των πενθούντων. Τα αρνητικά συναισθήματα όπως το άγχος, η θλίψη και άλλα, επηρεάζουν δυσμενώς την υγεία του ατόμου προκαλώντας αϋπνίες, ταχυπαλμία, πόνο στο στήθος, αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού. Εκτός του ότι φθείρουν την ποιότητα ζωής του ατόμου, σε μερικές περιπτώσεις, ενάντια στο πρωταρχικό ένστικτο της επιβίωσης, οδηγούν στον θάνατο ή στην αυτοκτονία." Επίσης επηρεάζουν την επαγγελματική, την οικονομική και την κοινωνική εξέλιξη.
Α ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Την προηγούμενη δεκαετία η Ελλάδα στατιστικά βρισκόταν στην υψηλότερη θέση θανάτων στην Ευρώπη ανά μονάδα πληθυσμού στα τροχαία ατυχήματα που αφορούν τις ηλικίες 15 εώς 29 ετών. Δυστυχώς τα τροχαία ατυχήματα συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς. Στην Ελλάδα τα τροχαία ατυχήματα συνιστούν διαχρονικό πρόβλημα με σοβαρές εθνικές, ηθικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Οι θάνατοι από τροχαία στην Ελλάδα είναι σχεδόν δύο φορές περισσότεροι, από ότι εiναι παγκοσμίως. Η χώρα μας μετρά 130 θύματα ανά εκατομμύριο κατοίκων, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 69 θύματα ανά εκατομμύριο κατοίκων. Από την ανάλυση των στοιχείων των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια οι συνθήκες στην οδική ασφάλεια κρίνονται στάσιμες.
Όλες οι κατηγορίες ατυχημάτων μειώθηκαν οριακά, εκτός των θανατηφόρων, όπου σημειώθηκε οριακή αύξηση 0,1% και 0,2% αντίστοιχα.
Εδώ και πολλές δεκαετίες τα τροχαία έχουν εξελιχθεί σε μόνιμη μάστιγα για την Ελληνική κοινωνία. Πολλοί άνθρωποι εξαιτίας της έλλειψης παιδείας και ηθικών αρχών για μερικά δευτερόλεπτα άσκοπου εντυπωσιασμού και μιας ανύπαρκτης “κοινωνικής καταξιώσεως” χάνουν πολύ άδικα τις ζωές τους, είτε μένουν σε όλη τους την ζωή ανάπηροι. Σε αυτήν την θανατηφόρο μάστιγα και όχι μόνον τα μέγιστα έχει συμβάλει και η λεγόμενη “μόδα”.
Με βάση τα προαναφερόμενα το να επιθυμείς να γίνεις αθλητής (xsports Enduro, MX, Down Hill, Ταχύτητα), υποστηρικτής, συντάκτης-υπεύθυνος επικοινωνίας και παρουσιαστής στα ΜΜΕ στην μνήμη ενός φίλου η συγγενή που χάθηκε σε ένα θανατηφόρο τροχαίο είναι κάτι πολύ ανώτερο ηθικά. Όλοι όσοι θα βρούνε την ψυχική δύναμη έπειτα από την απώλεια ενός δικού τους ανθρώπου να γίνουν αθλητές, υποστηρικτές, και να έχουν συμμέτοχή στα ΜΜΕ-ΜΚΔ δείχνουν την ψυχική και ηθική τους ανωτερότητα.
Το αποτέλεσμα θα είναι να αποτελούν τα πιο σημαντικά παραδείγματα για όλους τους υπόλοιπους. Στην παραπάνω κατηγορία συνανθρώπων, το αξίωμα του Ύπατου των Φιλοσόφων θα έχει την απόλυτη εφαρμογή του. Αθλητές-αθλήτριες endouro, down hill και mountain bike κλπ, μπορούν να γίνουν όλοι όσοι αγαπούν την μοτοσυκλέτα-ποδήλατο, την φύση. Επίσης όσοι είναι δυναμικοί χαρακτήρες, ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν μέσα από της αγωνιστικές τους διακρίσεις-προσπάθειες να συμμετέχουν σε ένα σκοπό ανωτάτου ηθικού επιπέδου.
Στα πλαίσια όλων αυτών των ανώτατων ηθικά σκοπών δημιούργησα για πρώτη φορά στα χρονικά ένα ολοκληρωμένο προπονητικό πρόγραμμα με πάρα πολλές πρότυπες τεχνικές ασκήσεις για τον κλάδο της μοτοσυκλέτας και του down hill. Δημιούργησα ειδικές τεχνικές ασκήσεις για την βελτίωση στον μέγιστο βαθμό της ισορροπίας, των αντανακλαστικών, της αντίληψης, της αυτοσυγκεντρώσεως, τον χειρισμό στο γκάζι και στα φρένα, την ισχυροποίηση του χαρακτήρα, την διεύρυνση της αντίληψης κλπ. Το ασκησιολόγιο περιλαμβάνει περισσότερες από 2000 τεχνικές ασκήσεις. Με την έναρξη του αθλητικού προγράμματος θα προστεθούν και αρκετές νέες πρότυπες και όχι μόνον τεχνικές ασκήσεις, στο υψηλότερο επίπεδο, όπως γίνεται με όλα τα αξιόλογα και υψηλού επιπέδου αθλήματα.
Σε προσωπικό επίπεδο έχοντας βιώσει την απώλεια φίλων συμμαθητών, γνωστών, σε συνδυασμό με το ότι έχω πέσει θύμα δύο φορές τροχαίου ατυχήματος εξαιτίας ανεγκέφαλων οδηγών, δεν επιθυμώ πλέον να συνεχίζεται ανεξέλεγκτα αυτή η τρομερή και δραματική κατάσταση. Για αυτό δημιούργησα το πρότυπο αθλητικό προπονητικό πρόγραμμα. Όλα αυτά με βάση το αξίωμα του Πλάτωνα, ότι άξιος τιμής σε μία πόλη είναι όποιος δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα και τις τιμές μιας πόλεως της αξίζουν όσοι σταματούν τις αδικίες (Πλάτων-Νόμοι). Μια από τις μεγαλύτερες κοινωνικές αδικίες είναι τα θανατηφόρα και όχι μόνον τροχαία ατυχήματα λόγω ελλείψεως παιδείας, αρχών.
Μην θυσιάζετε άσκοπα τις ζωές σας. Μόνον μέσα από νόμιμους αγώνες όπου τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας, μπορείτε να δείξετε τις ικανότητες σας. Κατά γενική ομολογία των κατοίκων στην Ελλάδα τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν μια σύγχρονη γενοκτονία.
Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την έγγραφη έγκριση του συγγραφέα.
H Φανέλα του Φώτη Κατσικάρη την οποία μου την έκανε προσωπικά δώρο όταν είμαστε μαζί στην ΑΕΚ. Για όσους δεν γνωρίζουν εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε μπουτίκ για το τμήμα καλαθοσφαίρισης να πουλά φανέλες-φόρμες προθέρμανσης κλπ.
Η φανέλα του Ιταλού claudio coltebela. Επαναλαμβάνω ότι εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε μπουτίκ για το τμήμα καλαθοσφαίρισης να έχει προς πώληση φανέλες-φόρμες προθέρμανσης κλπ. Στις επόμενες τέσσερις φωτογραφίες θα δείτε μια από τις φανέλες του 1998 την χρονιά που παίξαμε Final Four στην Βαρκελώνη και μια φόρμα από την ίδια σεζόν και μια φανέλα από το 2000 όπου κατακτήσαμε τον Κύπελο Κυπελλούχων-Σαπόρτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου