Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Ποιοι και γιατί παρουσιάζουν την Αγία Ελένη ως "εκδιδόμενη" ;

             
       

Δυο γυναίκες με το όνομα Ελένη άλλαξαν και καθόρισαν την Ελληνική και την παγκόσμια ιστορία. Την παγκόσμια ιστορία καθόρισαν και άλλαξαν δύο γυναίκες με το ίδιο όνομα.

Γράφει  Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός-Γεωπολιτικός αναλυτής Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197).

ΔΙΝΩ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ. ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΧΗ.

Η ωραία Ελένη ήταν η αιτία για την ανάκαμψη του Ελληνικού έθνους, εξαιτίας του πολέμου που προκάλεσε, όπως αναφέρει ο μεγάλος ρήτορας Ισοκράτης. Οι πρόγονοι μας μετά την νικηφόρα έκβαση του Τρωικού πολέμου, επέτυχαν να ανακάμψουν και να πάρουν πίσω αρκετές πόλεις, από τους Φοίνικες κατακτητές.

Οι Ισαπόστολοι Κωνσταντίνος και Ελένη, είναι οι μεγαλύτεροι ευεργέτες του Ελληνισμού. Άλλαξαν την Ελληνική και την παγκόσμια ιστορία. Έκαναν τους Έλληνες διοικητές του παγκόσμιου-Ρωμαϊκού κράτους. Να περάσουμε να δούμε ποια ήταν στην πραγματικότητα η ωραία Ελένη. Η μεγαλύτερη εθνική ευεργεσία του Χριστού και της Ορθοδοξίας μέσω των Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, ήταν η απελευθέρωση από τον Ρωμαϊκό ζυγό και εν συνεχεία η ανάληψη διοικήσεως του Ρωμαϊκού κράτους από τους Έλληνες. Η ενέργεια τους αυτή άλλαξε τα ιστορικά δεδομένα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Δυστυχώς όμως υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι δεν χαίρονται από την παρουσία και τις ευεργεσίες του Θεανθρώπου προς τον Ελληνισμό. Μερικοί έχουν διαφορετικά συναισθήματα, με αποτέλεσμα να λυπούνται, να οδύρονται, να υποφέρουν και παράλληλα να πασχίζουν να μειώσουν προσφορά του Θεού, των Αγίων και του imperium romanum του Βοσπόρου. Δυστυχώς ο Διονυσιακός πολιτισμός κάποιους τους δημιούργησε σοβαρή νοητική-ψυχολογική βλάβη και άλλους τους οδήγησε σε πλάνη, ώστε να μην είναι σε θέση να αντιληφθούν, το ασύλληπτο-μοναδικό μέγεθος της θείας ευεργεσίας. 

Όταν γίνεται κατάχρηση της θεοδότου ελευθερίας με παραποίηση των ιστορικών πηγών, με φανατισμό και μίσος, τότε δημιουργούνται σοβαρότατα ζητήματα-προβλήματα σχετικά με την εθνική και κοινωνική συνοχή-επιβίωση.  Είναι θλιβερό όμως κάποιοι ενεργούν σκόπιμα και παραποιούν την Ελληνική ιστορία με στόχο τον αφανισμό του Ελληνικού έθνους. Είναι θλιβερό γεγονός ότι κάποιοι αρχαιολάτρες καθώς αποκαλούν “πόρνη” την Αγία Ελένη που “εκδιδόταν” σε πανδοχείο της Βιθυνίας στην Μικρά Ασία. Την κατηγορούν ψευδώς και κατάπτυστα ότι “βασάνιζε ανελέητα” τρεις ¨κακόμοιρους” Ιουδαίους, για να τις υποδείξουν που ήταν ο Τίμιος Σταυρός. 

Το απόγειον της κακουργίας και της παράνοιας, είναι ότι αποκαλούν “Αγία”, την ωραία Ελένη και "πρόστυχη-εκδιδόμενη", την μητέρα, του Αγίου Κωνσταντίνου. Η αιτία για αυτόν τον "ιστορικό" οχετό είναι η συμβολή της Αγίας Ελένης στην σωτηρία του Ελληνικού έθνους και στην αλλαγή της παγκόσμιας ιστορίας.  Η Αγία Ελένη συνέβαλε καταλυτικά στην απόφαση του Αγίου Κωνσταντίνου να αλλάξει τις τύχες του έθνους και του ανθρωπίνου γένους. Για αυτό την μισούν θανάσιμα οι παγανιστές και την συκοφαντούν.

H ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΓΙΣΣΑ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ. 

Η Ελένη ήταν η κόρη του Τυνδάρεω. Σε ηλικία δώδεκα ετών αποφάσισε να την κλέψει ο πρώτος της εξάδελφος. Στην συνέχεια την έκλεψε ο Έλληνας Θησέας. Ο Θησέας την πήγε στην μητέρα του την Αίθρα. Όμως τα αδέλφια της Ελένης πήγαν με ισχυρό στρατό στην Αττική και ξεκίνησαν έναν αιματηρό πόλεμο. Ισοπέδωσαν-κατέστρεψαν την Αττική και πήραν πίσω την αδελφή τους Ελένη. Επίσης πήραν για σκλάβα της Ελένης την μητέρα του Έλληνα Θησέα. Όταν όμως την αδελφή τους έκλεψε ο ομόθρησκος και ομοεθνής τους ο Πάρις-Αλέξανδρος, ο Κάστωρ και ο Πολυδεύκης δεν θα κινήσουν γη και ουρανό για να πάρουν πίσω την αδελφή τους. Δεν θα πολεμήσουν δίπλα στους Έλληνες στον Τρωικό πόλεμο διότι οι αρχαίοι Τρώες ήταν ομόθρησκοι και ομοεθνείς. 

Ο πατέρας της Ελένης μετά τις δύο πρώτες αρπαγές αποφάσισε να την παντρέψει. Έσπευσαν στο παλάτι όλοι οι Αχαιοί πρίγκιπες ως υποψήφιοι γαμπροί. Η Ελένη επέλεξε τον Μενέλαο. 

Δέκα χρόνια διήρκησε ο γάμος της Ελένης, και του Μενέλαου. Μαζί με τον Μενέλαο απέκτησαν μια κόρη την  Ερμιόνη. Εν τούτοις σε σύντομο χρονικό διάστημα, άλλαξαν όλα καθώς κατέφθασε στην Σπάρτη ο πρίγκηπας από το Ίλιον. Ο Πάρις ήταν γιος του βασιλιά της Τροίας και πήγε στην Σπάρτη να πάρει το μεγάλο “έπαθλο” που του είχε υποσχεθεί η Σημιτική θεά Αφροδίτη. Κάποια άλλη ιστορική εκδοχή αναφέρει πως πήγε να ανταποδώσει την επίσκεψη που είχε κάνει ο Μενέλαος. Λέγεται πως ο Πάρις αν και ήταν παντρεμένος με τη νύμφη Οινώνη με την οποία είχε έναν γιο, εν τούτοις εγκατέλειψε την οικογένεια του. Ο Μενέλαος τον υποδέχθηκε με βασιλικές τιμές. Λίγες μέρες αργότερα άφησε εντολή στην Ελένη να φροντίζει τον καλεσμένο τους γιατί ο εκείνος έπρεπε να πάει στην Κρήτη, για να παραστεί στην κηδεία του παππού του. 

Τότε Ελένη και Πάρης βρήκαν την ευκαιρία να φύγουν με τους θησαυρούς του Μενελάου και τις δούλες της Ελένης για την Φοινικική Τροία. Μετά από δέκα συναπτά έτη πολέμου μεταξύ Ελλήνων και Σημιτών-Τρώων δεν υπήρχε νικητής. Τότε οι Έλληνες αποφασίζουν να θέσουν σε εφαρμογή το σχέδιο του Δούρειου Ίππου. Η Ελένη ήταν η πρώτη που αντιλαμβάνεται την παγίδα του Δούρειου Ίππου. Ως ισχυρή μάγισσα γνώριζε ποιοι ήταν κρυμμένοι μέσα στο ξύλινο άλογο. 

Εκείνη την νύχτα τρέχει ολομόναχη μπροστά στο παράξενο αφιέρωμα και καλεί τους Έλληνες αρχηγούς με τα μικρά τους ονόματα. Εν τούτοις δεν αποκάλυψε απολύτως τίποτα στους Τρώες και τους άφησε να αφανιστούν. Η Ελένη μετά από δέκα χρόνια γνώριζε καλά τις αντιδράσεις των Ελλήνων καθώς και ποιοι κρύβονταν μέσα στον Δούρειο Ίππο.  Στο τέλος του πολέμου η μάγισσα-διπλωμάτισσα Ελένη είναι η απόλυτη νικήτρια. Παράλληλα παίρνει το πιο υποταχτικό ύφος που ταιριάζει σε μία άπιστη σύζυγο λέγοντας στον Μενέλαο, ότι “ήταν δύσκολο” να αντισταθεί στην θέληση των θεών”, καθώς η Αφροδίτη την “έριξε” στην αγκαλιά του Πάρη. 

Η Ελένη ήταν μια από τις γνωστές μάγισσες-φαρμακεύτριες των αρχαίων χρόνων, καθώς έριχνε μαγικά φίλτρα στα κρασιά των ξετρελαμένων από πάθος για εκείνη εραστών της πριν από τα αχαλίνωτα σεξουαλικά όργια. Οι μεγάλες μάγισσες από τα αρχαία χρόνια, ασκούσαν την σεξουαλική μαγεία και συμμετείχαν με πάθος σε όλα τα σεξουαλικά όργια, για να αποκτήσουν δύναμη-εξουσία, από τους Αιγύπτιους και τους Φρυγικούς δαίμονες. Η Ωραία Ελένη έχοντας πλήρη συναίσθηση της υψηλής καταγωγής της, ήταν σε θέση να μην υπολογίζει τους νόμους που υπαγόταν οι απλοί άνθρωποι. Παράλληλα, μέσα από την εμφάνιση της και την ισχυρή προσωπικότητα της προκαλεί  καταστροφικά αποτελέσματα για τους άλλους. Η μεγάλη Μάγισσα διάλεξε για σύζυγο τον ήσυχο Μενέλαο, που τον είχε υποχείριο της και όχι τον πολυμήχανο Οδυσσέα. Τόσο η Ελένη όσο και η Κλυταιμνήστρα παντρεύονται συζύγους από τον αντίπαλο και πολεμοχαρή οίκο των Ατρειδών. Οι Ατρείδες είχαν ανατρέψει τους συγγενείς των δύο γυναικών τους Ηρακλείδες εκδιώκοντας τους μακριά. 

Η Ελένη εφάρμοσε ένα σατανικό-πολιτικό σχέδιο, σε βάρος του συζύγου της και του οίκου των ανυπάκουων Ιουδαίων- Ατρειδών στην νέα τάξη πραγμάτων (Φοινικικό- δωδεκάθεο). Με το σχέδιο της παρέσυρε και τους υπόλοιπους Έλληνες σε μια εθνική περιπέτεια που κατέληξε στην ανατροπή  των Ατρειδών και στην ισχυροποίηση των Ελλήνων Δωριέων-Ηρακλειδείς. Λίγο αργότερα από την πτώση της Τροίας και μετά τον θάνατο της Ελένης, έχουμε την κάθοδο των Δωριέων-Ηρακλειδών, από την Πίνδο στην Πελοπόνησο. Οι Ηρακλειδείς οι οποίοι δεν άφησαν τίποτε όρθιο στο πέρασμά τους καθώς έκαψαν και ξεθεμελιώσαν τα πλούσια Ατρειδικά παλάτια. 

Η Κλυταιμνήστρα και η Ελένη με την αριστοκρατική καταγωγή και τον απέραντο πλούτο περιφρονούν τους συζύγους τους. Φαίνεται ότι παντρεύτηκαν βάση σχεδίου. Η Ελένη έπαιξε διπλό πολιτικό παιχνίδι καθώς στήριξε και τις δύο πλευρές. Στο τέλος, όμως επέλεξε τους Έλληνες και πάνω από όλα το προσωπικό της συμφέρον.

Ο πατέρας της ιστορίας Ηρόδοτος αναφέρει στο έργο του Κλειώ (56-57), ότι οι Δωριείς διωκόμενοι από την Πελοπόνησο αρχικά κατοικούσαν στην Φθιώτιδα. Την εποχή του βασιλιά Δώρου οι Δωριείς διωκόμενοι από τους αλλοδαπούς Καδμείους, πήγαν στις πλαγιές της Όσσας και του Ολύμπου στην χώρα που ονομάζεται Ιστιαιώτιδα. Από εκεί τους καταδίωξαν οι αλλοδαποί βάρβαροι- Καδμείοι. Για αυτό αναγκάστηκαν να κατευθυνθούν στην Πίνδο. Όσοι από τους Δωριείς παρέμειναν στην Μακεδονία έγιναν γνωστοί με το όνομα έθνος Μακεδνό, δηλαδή Μακεδόνες. 

Οι υπόλοιποι Δωριείς αποφάσισαν να περάσουν στην αντεπίθεση με σκοπό να πάρουν πίσω τα εδάφη τους από τους Φοίνικες. Οι Έλληνες Δωριείς (Ηρακλειδείς) διαπίστωσαν ότι εξαιτίας της υποχωριτικότητας τους, θα είχαν πάρα πολύ άσχημο τέλος από τους παράγοντες της Διονυσιακής Κουλτούρας.. Αντιλήφθηκαν οι Δωριείς, ότι η Πίνδος δεν θα ήταν ο τελικός τους προορισμός. Αυτό διότι οι Καδμείοι είχαν σκοπό να τους καταδιώξουν, μέχρι να τους πετάξουν μέσα στον Δούναβη. Τότε οι Έλληνες Δωριείς αποφάσισαν να σταθούν στο ύψος τους και σταμάτησαν να πολεμήσουν με στόχο να κερδίσουν τις ζωές τους και την πατρίδα τους. Αυτή ήταν η γνωστή κάθοδος των Δωριέων. 

Στην ανύψωση του ηθικού για την αντεπίθεση των Δωριέων συνέβαλε και η νίκη των Ελλήνων επί των βάρβαρων Φοινικικής καταγωγής Τρώων, όπως μας αναφέρει ο Ισοκράτης, στο έργο του Ελένης Εγκώμιον. «Εξαιτίας αυτής της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, ενώ έφυγε από την Αίγυπτο κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή, ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις» (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιον 68 – 69), στο τέλος του έργου, τελευταία παράγραφος.

ΛΟΓΩ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ MYTILENEPRESS 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου