Κάποτε στην Ελλάδα υπήρχε πολιτισμός, εξέλιξη, προσφορά δικαιοσύνη και αρχές. Είναι προτιμότερο να αδικηθείς, παρά να αδικήσεις, και να κάνεις κάτι κακό, Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα, και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν, τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι).
Ο πιο δίκαιος Έλληνας όλων των εποχών ήταν ο Βουλγαροκτόνος. Ο Βασίλειος επέτυχε το απόλυτο σε όλα. Πολεμούσε πολύ γενναία στην πρώτη γραμμή στα πεδία των μαχών. Έκανε τις μεγαλύτερες επιτυχίες, τα μεγαλύτερα επιτεύγματα από όλους τους υπόλοιπους Έλληνες, σε πολιτικό, κοινωνικό και στρατιωτικό επίπεδο. Oι επιτυχίες του Βουλγαροκτόνου δεν ήταν ποτέ βασισμένες επάνω στην βαρύτατη φορολογία των φτωχών-Ελλήνων υπηκόων. Ουδέποτε το έκανε άλλος βασιλιάς αυτό το πράγμα, στον υπέρτατο βαθμό. Μια στρατιωτική, μια πολιτική, μια κοινωνική επιτυχία για να έχει ηθική αξία, δεν πρέπει ποτέ να επιτυγχάνεται, εις βάρος της οικονομικής ευημερίας, της αξιοπρέπειας και της ελευθερίας των πολιτών η των υπηκόων. Στον αντίποδα ο Λατίφωνος Ιουστιανιανός ο Α, εισέπρατε τους ετήσιους, ακόμη και με ξυλοδαρμούς των υπηκόων. Όλα αυτά για να κάνει, άσκοπους, επιθετικούς πολέμους, στα πλαίσια της υστεροφημίας του.
Ποτέ στην παγκόσμια ιστορία, οι φτωχοί δεν γνώρισαν τέτοια ευημερία και προστασία, παρά μόνο στις ημέρες, διακυβερνήσεως του Βασίλειου Β. Υπήρξε μέγας προστάτης όλων των φτωχών και των αδικημένων. Για αυτό τους έδωσε πλήρη φοροαπαλλαγή, όσα χρόνια κυβερνούσε. Όλες της ετήσιες φορολογικές υποχρεώσεις των αδυνάτων Ελλήνων, όλα τα χρόνια που ήταν εκείνος Βασιλιάς, της πλήρωναν οι πλούσιοι. Ενδεικτικό ήταν ότι, από τους ισχυρούς πήρε πίσω όλα τα κτήματα, που είχαν πάρει άδικα από τους φτωχούς, και τα ξαναέδωσε πίσω στους δικαιούχους. Το ίδιο έκανε και με τα Εκκλησιατικά κτήματα. Όμως ο Βασίλειος δεν σταμάτησε εκεί. Όσοι πλούσιοι εξακολουθούσαν να είναι άδικοι άνθρωποι, ανάλογα με την περίσταση είτε τους αφαιρούσε ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας, είτε τους αφαιρούσε ολόκληρη την περιουσία.Τους απολύτως κακούς-πλούσιους που δεν άλλαζαν τακτική, τους κατάντησε ζητιάνους στα καπηλειά και στα πανδοχεία της Μικράς Ασίας. Ανάμεσα σε όλα αυτά κατάργησε ακόμη και το δικαίωμα των δυνατών, σε περίπτωση φόνου, να εξαγοράζουν την θανατική ποινή. Μεγάλωσε με δικά του έξοδα, όλα τα ορφανά των σκοτωμένων Ελλήνων στρατιωτών. Τα αγόρια τα σπούδαζε, και εν συνεχεία τα έκανε στρατιώτες-αξιωματικούς, για να πολεμούν δίπλα του στα πεδία των μαχών. Διότι πολεμούσε για περισσότερο από τριάντα συνεχόμενα χρόνια, με Βούλγαρους, Άραβες, Χάζαρους, επαναστάτες κλπ.
Το αποτέλεσμα ήταν εκείνες οι γενιές των ορφανών παιδιών, να μεγαλώσουν και να πολεμούν δίπλα, στον Βασίλειο, στα πεδία των μαχών. Αυτό ήταν πολύ καθοριστικό στοιχείο, για τις στρατιωτικές, επιτυχίες του Βασίλιεου. Επίσης όλα τα ορφανά κορίτσια, που οι γονείς του σκοτώθηκαν στις μάχες, τα έδινε προίκα και τα πάντρευε. Κανένας άλλος βασιλιάς στον κόσμο, δεν έχει κάνει τόσες πολλές ελεημοσύνες-φιλανθρωπίες, όπως είχε κάνει ο Βασίλειος. Ήταν ο μοναδικός Έλληνας στα παγκόσμια χρονικά από καταβολής κόσμου, ο οποίος βοήθησε τόσο πολύ τους φτωχούς. Κανένας άλλος δεν βοήθησε τόσους πολλούς φτωχούς ανθρώπους. Επίσης κανένας άλλος Βασιλιάς, δεν εξίσωσε κοινωνικά τους φτωχούς με τους πλούσιους.
Χαρακτηριστικά είναι και τα ιστορικά γεγονότα, που θα σας αναφέρω. Η σύζυγος του Θεόφιλου, και μητέρα του Μιχαήλ του Γ, η Θεοδώρα, διατηρούσε κρυφά, από τον Θεόφιλο, εμπορικό πλοίο. Η Αυγούστα έκανε εμπόριο. Μόλις το έμαθε ο Βασιλιάς., σε μία από τις καθιερωμένες βόλτες, που έκανε με τα πόδια, πήγε στο λιμάνι, και ρώτησε δήθεν τίνος ήταν το συγκεκριμένο πλοίο. Στην συνέχεια διέταξε, να περάσει το πλήρωμα έξω, και αμέσως έκαψε το πλοίο, μαζί με το εμπόρευμα. Ύστερα δημοσίως μίλησε με φοβερές προσβολές, προς την Αυγούστα, γιατί έτρωγε τα κέρδη των φτωχών, και την απείλησε μέχρι και με θανατική ποινή, εαν ξανατολμήσει κάτι παρόμοιο. (1) Ο Θεόφιλος μιλούσε πάντοτε με τους φτωχούς Έλληνες, οι οποίοι του έλεγαν τα προβλήματα τους. Ο Βασιλιάς τιμωρούσε, πάρα πολύ σκληρά, όλους τους πλούσιους που είχαν αδικήσει φτωχούς, και τους επέστρεφε σπίτια, κτήματα, και ζώα. Αποκαθιστούσε όλες τις αδικίες, που γινόταν εις βάρος των φτωχών Ελλήνων.
Ακόμη ο αυτοκράτορας ρωτούσε προσωπικά, για τις τιμές των πραγμάτων, στην αγορά της Βασιλεύουσας. Ο Θεόφιλος, είχε πέντε κόρες. Η μια από αυτές, είχε παντρευτεί τον Πετρωνά, ο οποίος έχτισε το παλάτι του, δίπλα στην καλύβα, μιας χήρας-ηλικιωμένης με εννιά παιδιά, κρύβοντας της, εντελώς τον ήλιο. Σε μια από τις βόλτες του του Θεόφιλου, τον πλησίασε η χήρα, και του είπε τι έκανε ο Πετρωνάς. Τότε ο Θεόφιλος έδωσε δημοσίως εντολή, στον Πετρωνά, να γκρεμίσει αμέσως το παλάτι του, να πάρει την κόρη του, και να πάνε να χτίσουν σε άλλο μέρος. Όμως ο Πετρωνάς, όπως ήταν διεφθαρμένος, παράκουσε τον αυτοκράτορα, και έβαλε δικούς του ανθρώπους, να παρακολουθούν την ηλικιωμένη γυναίκα, για να μην μπορεί. να πλησιάσει ξανά τον Θεόφιλο. Όμως μετά από έξι μήνες, η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει από τους ανθρώπους του Πετρωνά, και πήγε γονάτισε μπροστά στον βασιλιά. Τότε του είπε, ότι όχι μόνον δεν γκρέμισε το σπίτι του, ο Πετρωνάς, αλλά έβαλε και ανθρωπούς του, να την παρακολουθούν, για να μην μπορέσει να τον ξαναπλησιάσει. Τότε ο Θεόφιλος μαστίγωσε δημοσίως προσωπικά ο ίδιος τον Πετρωνά και επέβλεψε ο ίδιος το γκρέμισμα, του σπιτιού του γαμπρού του. Ούτε στην γυναίκα και στα παιδιά του, δεν έκανε χάρες, ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος. Ένα ακόμη ενδεικτικό περιστατικό. Είχε βγάλει διαταγή σε όλη την αυτοκρατορία, να του βρούνε το γρηγορότερο άλογο, για να το έχει στις εκστρατείες. Τότε ένας στρατηγός, προσπάθησε να αφαιρέσει δια της βίας το άλογο, από έναν στρατιώτη, για να το παραδώσει στον Θεόφιλο, ώστε να έχει την εύνοια του Βασιλέως.
Ο στρατιώτης δεν το έδινε για αυτό ο στρατηγός τον κατηγόρησε ψευδώς για δειλία σε μια μάχη. Ο στρατιώτης απολύθηκε, από τον αυτοκρατορικό στρατό, και επέτυχε να του αποσπάσει το άλογο ο στρατηγός, και να το δώσει στον αυτοκράτορα. Σε μια γενική επιστράτευση, που συμμετείχε και ο απολυμένος στρατιώτης, κατά την υποχώρηση, του Ελληνικού-Ρωμαϊκού στρατού, σε μια μάχη, ο στρατιώτης συμμετείχε με ένα, πιο αργό άλογο. Το αποτέλεσμα ήταν, να τον προλάβουν οι Αγαρηνοί, και να τον σκοτώσουν. Καθοριστικό ρόλο, στον θάνατο του στρατιώτη, διαδραμάτισε, η παράνομη αφαίρεση, του αλόγου από τον στρατηγό. Το άλογο το έδωσε στον Βασιλιά. Αυτό ο Θεόφιλος το αγνοούσε. Αμέσως η χήρα γυναίκα του στρατιώτη, με δυο παιδιά, παρουσιάστηκε, στον Θεόφιλο και του είπε τα τεκταινόμενα. Αμέσως ο Θεόφιλος κάλεσε τον στρατηγό, να παρουσιαστεί μπροστά του. Αρχικά αρνήθηκε τα πάντα, όμως στην συνέχεια ομολόγησε. Ο Βασιλιάς τον έδιωξε, από τον Ελληνικό-Ρωμαϊκό αυτοκρατορικό στρατό. Τον έστειλε εξορία και έκανε τα παιδιά με την χήρα του αδικοχαμένου στρατιώτη κληρονόμους, στην περιουσία του στρατηγού.
Τραγικό η Ελλάδα είναι υπό Τουρκική κατοχή και σε καθεστώς δικτατορίας όπως αναφέρουν οι καθηγητές επιστημών και συνταγματικού δικαίου.
Να περάσουμε να δούμε τι έχουν αναφέρει σχετικά με την κατοχή της Ελλάδας.
Γιώργος Κοντογιώργης :
Οι Έλληνες δεν ψηφίζουν με την αληθινή έννοια της ψήφου. Οι Έλληνες απλά καλούνται να νομιμοποιήσουν μεταξύ εκείνων των επιλογών που προτείνουν οι μηχανισμοί του συστήματος. Αυτό το σύστημα παράγει σκουπίδια, δεν παράγει φιλοδοξία, άρα δεν παράγει προσωπικότητες, τις αποκλείει.
Οι πολιτικοί περιορίζουν αυτοβούλως τον ορίζοντά τους στη λογιστική των δανειστών. Είναι μοιραίο λοιπόν να μην αίρονται τα αίτια της κρίσης, να πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο, ή τουλάχιστον να παραμένουμε σε κρίση. Οδηγηθήκαμε στα μνημόνια γιατί λεηλατήθηκε η χώρα και αποδομήθηκε το κράτος από την πολιτική τάξη. Το κράτος στην Ελλάδα δεν παράγει πολιτικές δημοσίου συμφέροντος, ούτε και λειτουργεί για την εξυπηρέτηση του πολίτη. Έχει μεταβληθεί σε ξένο σώμα προς την κοινωνία. Παρέδωσαν την χώρα στους ξένους και λειτουργούν ως εντολοδόχοι τους.
Προτίμησαν αυτό, αντί να εκθεμελιώσουν το σύστημα της καταστροφής που έστησαν. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα μνημόνια δεν άγγιξαν το πολιτικό σύστημα, την δημόσια διοίκηση, την δικαιοσύνη, ούτε καν τη νομοθεσία που οικοδομεί την διαπλοκή και την διαφθορά. Για αυτό το κράτος όχι μόνο δεν είναι παραγωγικό, αλλά δημιουργεί ανυπέρβλητα εμπόδια στις υγιείς δυνάμεις της χώρας. Το συμπέρασμα είναι ότι αυτό το κράτος στρέφεται εναντίον της κοινωνίας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πολιτικοί έχουν κάνει ιδεολογία την καλυμμένη εχθρότητα προς την κοινωνία. και περιφρονούν την πολιτισμική βάση της κοινωνίας.
Η Ελλάδα είναι παγιδευμένη σε δύο καθεστώτα επάλληλης κατοχής: Το πρώτο είναι η εσωτερική κατοχή της κομματοκρατίας, που έχει μεταβάλει το κράτος σε δυνάστη.
Το δεύτερο είναι η εξωτερική κατοχή, στην οποία την υπέβαλαν οι εσωτερικοί της δυνάστες, όλοι αυτοί που αρνούνται πεισματικά να υπερβούν τον εαυτό τους και να ανατάξουν την χώρα. Έχουν παραδώσει την χώρα, λειτουργώντας σαν εντεταλμένοι λογιστές των δανειστών, γιατί το μόνο που τους ενδιαφέρει, το μόνο που έμαθαν στην πολιτική είναι να λειτουργούν ως νομείς της. Δεν είναι τυχαίο ότι χρησιμοποιούν τη Βουλή ως καθαρτήριο των ανομιών τους και ως μέσον θέσμισης προνομίων.
Η Ελλδα υπό καθεστώς διπλής "κατοχής" - slpress.gr
https://slpress.gr/idees/i-ellada-ypo-kathestos-diplis-quot-katochis-quot/
Στο ίδιο μήκος κύματος, και ο Γιώργος Κασιμάτης : ” “Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα. Είναι κατανοητό ότι κάποιοι έχουν αμφιβολίες, ότι κάποιοι ευελπιστούν και ελπίζουν, Είναι κατανοητό πως είναι φρικτή η αλήθεια που γνωρίζουμε, αν και μας την κρύβουν, και δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, να την αποδεχθούμε. Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα, με πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο και με εναλλαγές στην θέση του κατ’ επίφασην πρωθυπουργού. Το πολιτικό σύστημα γνωρίζει πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά σε τι έχει συναινέσει, ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά και την κατάληξη των όσων μέχρι σήμερα ζούμε.
Στην Ελλάδα έγινε πραξικόπημα και η χώρα παραδόθηκε άνευ όρων σε καρτέλ οικονομικών συμφερόντων, σε συμφέροντα τρίτων χωρών και αποτελεί ταυτόχρονα το μέγιστο “πείραμα” της νέας τάξης πραγμάτων για την απόλυτη κατοχή μιας χώρας χωρίς να προηγηθεί πόλεμος.
Οι πραξικοπηματίες κυβερνούν ενώ ταυτόχρονα μετέχουν σε σχέδιο ολικής απώλειας της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας. Στην Ελλάδα έγινε πραξικόπημα, από όλους εκείνους που γνώριζαν πως η θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους είναι σε κάποιο κελί μίας υπόγειας φυλακής και αντάλλαξαν την τιμωρία τους με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας εις το διηνεκές.
Αυτούς τους πραξικοπηματίες πρέπει να τους απομακρύνουμε εμείς, γιατί δεν θα το κάνει κανένας άλλος για εμάς. Είτε το πιστεύουμε, είτε όχι, όλοι γνωρίζουμε πως είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου. Ή αυτοί, ή εμείς.”
https://silvercity.gr/index.php/arthra/arthra/5664-2013-10-25-14-03-55
Παράδοση της Ελλάδας στην Τουρκία καταγγέλει και ο Θεόδωρος Κατσανέβας δικαιώνοντας για μια ακόμη φορά την στήλη Επικρατέειν η Απόλλυσθαι.
Να δούμε μερικά αποσπάσματα από το επίμαχο άρθρο του : "Η οικονομική και εθνική παρακμή οδηγεί στον οριστικό αφανισμό με την επερχόμενη ισλαμοποίηση και μετατροπή της πατρίδας μας σε τουρκικό προτεκτοράτο υπό γερμανική εποπτεία, με τη μεθοδευμένη εισβολή Μουσουλμάνων εποίκων. Το όλο σκηνικό μεθοδεύεται από το Βερολίνο. Οι Γερμανοί που κάνουν κουμάντο στην Ευρώπη, είχαν και έχουν άριστες σχέσεις με την Τουρκία και μια τέτοια προοπτική φαίνεται πως βολεύει τις επιδιώξεις τους. Οι Έλληνες δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμος λαός.
Η χώρα μας ποτέ δεν υπήρξε σύμμαχος της Γερμανίας και τα αισθήματα των Ελλήνων απέναντί της ήταν και είναι ιδιαίτερα αρνητικά. Η παράδοση της Ελλάδας στην Τουρκία και μάλιστα χωρίς να πέσει ούτε μια ντουφεκιά, μπορεί να ηρεμήσει το γειτονικό μας “θηρίο”. Και η Ευρώπη της Γερμανίας να εξασφαλίσει έτσι την ένταξή Τουρκίας και Ελλάδας μαζί στον κύκλο συμφερόντων της απομακρύνοντάς την από τη Ρωσία αλλά και τις ΗΠΑ. Βολική είναι επίσης η προοπτική της μετατροπής της Ελλάδας σε αποθήκη Μουσουλμάνων μεταναστών για την άντληση φτηνού εργατικού δυναμικού και επιβολή της αρχής του “διαίρει και βασίλευε."
https://slpress.gr/politiki/i-ellada-simera-thymizei-to-vyzantio-prin-tin-alosi/ Επίσης εδώ και ένα χρόνο γίνεται αναφορά ότι εκδιώχθηκε η ένωση δικαστών και εισαγγελέων από την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή. Εν τούτοις κάποια άλλα μέσα αναφέρουν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
https://factcheckgreek.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9LB7DV-1
https://factcheckgreek.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9LB7DV-1
Oι εργασίες της στήλης Επικρατέειν η Απόλλυσθαι γράφονται κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες, που βρέθηκε ποτέ συνάνθρωπος μας και αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του κυρίου Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ολόκληρου του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς την έγκριση της στήλης. Επιτρέπεται μόνον η αναδημοσίευση του 50% των εργασιών Γεωστρατηγικής-Ιστορίας και Ορθοδοξίας του κυρίου Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου (Γεωστρατηγικού και Γεωπολιτικού αναλυτή (Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197). Απαραίτητη προυπόθεση για την αναδημοσίευση είναι η προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο timesofvoulgaroktonos..
Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους. Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.
Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου